08:00
09:00
Registrace a ranní káva
09:00
09:20
Úvodní slovo
Jakub Rejzek
konzultant
09:20
09:40
Vystoupení předsedy Českého telekomunikačního úřadu
Marek Ebert
předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu
09:40
10:40
Fixed Wirelles Access jako služba VHCN. Kam kráčí telekomunikační sítě v bezdrátové komunikaci?
Jakub Rejzek
konzultant
Marek Ebert
předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu
Michal Poupa
ČVUT, odborník na 5G sítě
Jiří Grund
Asociace provozovatelů mobilních sítí
Martin Šigut
PODA a.s.
Ing. Jan Kropáček
ISP Alliance a.s.
Pavel Šístek
vedoucí odboru koncepce a strategie ČTÚ
10:40
11:00
SITEL: Měření pro zajištění bezpečnosti a kvality provozu v sítích VHCN
Pavel Černý
inženýr optických sítí, SITEL
11:00
11:20
Fortinet: Může ISP efektivně rozšířit NOC a začít budovat SOC?
Jan Kolmačka
Fortinet
11:20
11:40
Podomní nabízení služeb elektronických komunikací a uzavírání smluv z pohledu regulátora, téma ochrany spotřebitele
Lukáš Zelený
člen Rady Českého telekomunikačního úřadu
11:40
12:00
HUAWEI: Řešení výzev a inovace pro rychlé a stabilní FTTH sítě v Evropě a Česku
Jan Horáček
IP Solution Manager, Huawei Czech Republic
Lukáš Sokol
Sales/Marketing Manager, Discomp
12:00
12:20
Ericsson: Mobilní sítě pro kritickou komunikaci
Anton Dziak
Account Manager for Mission Critical Networks, Ericsson
12:20
12:50
Digital Service Act
Tomáš Ondrejka
vedoucí oddělení dozoru specializovaných agend ČTÚ
12:50
13:50
Oběd
13:50
14:20
Mezioperátorská synchronizace FWA v režimu Individuálních oprávnění
Pavel Šístek
vedoucí odboru koncepce a strategie ČTÚ
14:20
14:30
Mezioperátorská synchronizace FWA v režimu Individuálních oprávnění
Michal Poupa
ČVUT, odborník na 5G sítě
14:30
14:40
LAMA energy: Partnerství při dodávce energií a správě odběrných míst u distribučních sítí TELCO
Michael Heider
vedoucí prodeje segmentu B2B
14:40
15:10
Analýza rizik v telekomunikační síti poskytovatele veřejně dostupné sítě elektronických komunikací
Matěj Pavelka
FLOWCUTTER
15:10
15:35
Chování obchodníků na hraně či za hranou dobrých mravů.
Barbora Vlachová
Advokátní kancelář Portos
15:35
16:00
Plánovací smlouvy a Územní plán podle NSZ
Tomáš Martiník
Pokorný, Wagner & partneři, s.r.o.
16:00
16:20
GIA: Gigabit Infrastracture Act a nová legislativa pro rozvody uvnitř budov
Jan Brouček
konzultant, PROFIBER Networking
16:20
16:50
Kontrolní činnosti při správě spektra
Karel Holek
ředitel sekce kontroly, Český telekomunikační úřad
16:50
17:20
Gigabit Infrastructure Act a jednotlivé procesy usnadnění výstavby 1. díl
Michal Manhart
vedoucí BCO
17:20
17:40
Směrnice CER a kritická infrastruktura
Petr Gondek
G-N Support s.r.o.
17:40
17:55
Tombola a závěr
19:30
23:30
Večerní program - stand-up show Miloše Knora a zábavný kvíz o ceny s LEO TV - poplatek SUPER

Pro partnery

Kontaktní osoby

Eva Špindlerová
jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591
Markéta Hradecká
produkce (administrativa, partnerství)
+420 728 110 022

Konference Kam kráčí digitální sítě Olomouc 2025 je pořádána společností ISP Legal & Technologies s.r.o. a v produkci PEM Communication s.r.o.

ZÁKLADNÍ INFO

  • lokace: NH OLOMOUC CONGRESS**** (organizátor si vyhrazuje právo změny lokace)

  • termín: čtvrtek 24. dubna 2025

  • předpokládaný počet účastníků je 400 osob
  • registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře 
  • otevíráme možnost registrovat se na akci ve třech úrovních: STANDARD (jen na konferenci), SUPER (na konferenci včetně účasti na večerním programu), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku zahrnuty 2 vstupy SUPER zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
  • prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
  • prosíme o úhradu poplatků do 10. 4. 2025, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo registraci včetně ubytování stornovat

PARTNERSTVÍ

  • Konferenci KKDS Olomouc může podporovat 5 Hlavních partnerů a až 45 Partnerů 
  • každá společnost, která se stala Partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
  • Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy Super zdarma
  • Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře, partnerům garantujeme ubytování v hotelu NH OLOMOUC CONGRESS při registraci do 24. 2. 2025
  • v registračním formuláři prosím nezapomeňte zvolit v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner pozici Partner
  • výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství

Stavba výstavních stánků

  • velikost výstavního prostoru: 2,5x 2 m
  • vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
  • termín přípravy stánků: středa 23. 4. 2025 od 17:00
  • vstup do konferenčního sálu: středa 23. 4. 2025 od 18:00
  • uzavření prostor pro přípravu: středa 23. 4. 2025 ve 22:00
  • vlastní vybavení: prodlužovačka
  • POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena ve středu 23. 4. 2025 do 22:00 hodin!

Materiály do tašek pro účastníky

  • nově bude připraven prostor pro umístění materiálů, které si mohou účastníci sami a dle své volby vložit do připravených tašek 
  • termín dodání materiálů:  nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00 
  • počet: 300 - 400 ks (dle vlastního zvážení, zbylé materiály si Partneři mohou vzít po akci zpět)
  • maximální akceptovaná velikost: A4 (pokud máte více listů, je nutné je dodat v 1 složce)
  • materiály je možné dodat následujícími způsoby:
  • zaslat na adresu hotelu s doručením v termínu od 21. 4. 2025 do 23. 4. 2025, zásilka musí být označena "Konference KKDS OLOMOUC 24. 4. 2025"
  • předat na místě produkci nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00

Přednáška

  • všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
  • všechny prezentace budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
  • požadovaný formát: ppt 
  • termín dodání přednášek: pátek 18. 4. 2025
  • adresa dodání přednášek: nepasicka@pemcom.cz

Produkci akce zajišťuje:

PEM Communication s.r.o.

Lužná 716/2, 160 00 Praha 6

IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017

Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500