10:00
11:00
Registrace a ranní káva
11:00
15:00
Konferenční část - dopoledne
15:00
16:00
Oběd
16:00
19:00
Konferenční část - odpoledne
19:00
20:00
Tombola a závěr
21:30
01:30
Večerní program - poplatek SUPER

Pro partnery

Kontaktní osoby

Eva Špindlerová
jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591
Markéta Hradecká
produkce (administrativa, partnerství)
+420 728 110 022

Konference Kam kráčí digitální sítě Olomouc 2025 je pořádána společností ISP Legal & Technologies s.r.o. a v produkci PEM Communication s.r.o.

ZÁKLADNÍ INFO

  • lokace: NH OLOMOUC CONGRESS**** (organizátor si vyhrazuje právo změny lokace)

  • termín: čtvrtek 24. dubna 2025

  • předpokládaný počet účastníků je 450 osob
  • registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře 
  • otevíráme možnost registrovat se na akci ve třech úrovních: STANDARD (jen na konferenci), SUPER (na konferenci včetně účasti na večerním programu), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku zahrnuty 2 vstupy SUPER zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
  • prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
  • prosíme o úhradu poplatků do 10. 4. 2025, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo registraci včetně ubytování stornovat

PARTNERSTVÍ

  • Konferenci KKDS Olomouc může podporovat 5 Hlavních partnerů a až 45 Partnerů 
  • každá společnost, která se stala Partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
  • Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy Super zdarma
  • Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře, partnerům garantujeme ubytování v hotelu NH OLOMOUC CONGRESS při registraci do 24. 2. 2025
  • v registračním formuláři prosím nezapomeňte zvolit v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner pozici Partner
  • výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství

Stavba výstavních stánků

  • velikost výstavního prostoru: 2,5x 2 m
  • vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
  • termín přípravy stánků: středa 23. 4. 2025 od 16:00
  • vstup do konferenčního sálu: středa 23. 4. 2025 od 18:00
  • uzavření prostor pro přípravu: středa 23. 4. 2025 ve 22:00
  • vlastní vybavení: prodlužovačka
  • POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena ve středu 23. 4. 2025 do 22:00 hodin!

Materiály do tašek pro účastníky

  • nově bude připraven prostor pro umístění materiálů, které si mohou účastníci sami a dle své volby vložit do připravených tašek 
  • termín dodání materiálů:  nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00 
  • počet: 300 - 400 ks (dle vlastního zvážení, zbylé materiály si Partneři mohou vzít po akci zpět)
  • maximální akceptovaná velikost: A4 (pokud máte více listů, je nutné je dodat v 1 složce)
  • materiály je možné dodat následujícími způsoby:
  • zaslat na adresu hotelu s doručením v termínu od 21. 4. 2025 do 23. 4. 2025, zásilka musí být označena "Konference KKDS OLOMOUC 24. 4. 2025"
  • předat na místě produkci nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00

Přednáška

  • všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
  • všechny prezentace budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
  • požadovaný formát: ppt 
  • termín dodání přednášek: pátek 18. 4. 2025
  • adresa dodání přednášek: nepasicka@pemcom.cz

Produkci akce zajišťuje:

PEM Communication s.r.o.

Lužná 716/2, 160 00 Praha 6

IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017

Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500