08:00
09:00
Registrace
09:00
09:15
Zahájení
09:15
09:45
ERICSSON - Trendy mikrovlnných spojů a zařízení nové generace
09:45
10:05
Národní plán rozvoje sítí nové generace
10:05
10:25
ČTÚ - GSD, mapování, postup při kontrolách ve spektru
10:25
10:45
Budoucnost zpracování a distribuce videa po IP síti
10:45
11:00
Přestávka na kávu a občerstvení
11:00
11:25
CETIN - Nové referenční nabídky společnosti Cetin
11:25
11:50
RLC Praha - Problematika vysokorychlostních transceiverů
11:50
12:10
Směrnice NIS a Novela zákona kybernetické bezpečnosti - nové povinnosti pro ISP
12:10
12:30
SITEL - Energetický sloupek s optickým připojením
12:30
13:00
Oběd - skupina 1/ Praktická ukázka svařování optických vláken - skupina 2
13:00
13:30
Oběd - skupina 2/ Praktická ukázka svařování optických vláken - skupina 1
13:30
13:50
Aktuální dotační výzvy pro ISP
13:50
14:05
CERAGON - Rozvoj ISP v USA
14:05
14:20
Internet of Things
14:20
14:35
Novinky v evropské regulaci telekomunikací
14:35
15:00
F5 - Cenzura webů nepovoleného hazardu – jak na to?
15:00
15:25
Služba Whalebone - cloudová ochrana počítačových sítí, která nachází využití především u ISP
15:25
15:40
UPC - Data retention z pohledu operátorů
15:40
16:05
HEXAGON - interaktivní řešení pro vaše sítě – řešení Fiber Optic Works a řešení Smart Client
16:05
16:20
Přestávka na kávu a občerstvení
16:20
16:40
Virus Motherfucker - bezpečnost v sítích
16:40
17:05
Alef Nula - Přenášejte data bezpečně a efektivně
17:05
17:30
ČD - Telematika - Naše zkušenost s DDoS útoky a jak se proti nim bránit
17:30
17:55
IPEX - Chytrá komunikace pro firmy s řešením VOIPEX a integrací na CRM a ERP systém
17:55
18:10
Losování tomboly
20:00
23:30
Večeře a večerní program - účastnický poplatek Super

Pro partnery

Konference Kam kráčí telekomunikační sítě 2016 je pořádána opět pod záštitou sdružení Internet pro všechny a znovu proběhne v prostorách Parkhotelu Plzeň ve čtvrtek 15.září 2016.

  • předpokládaný počet účastníků je 500 osob
  • registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře 
  • znovu otevíráme možnost registrovat se na akci ve dvou úrovních: Standard (jen na konferenci) nebo Super (na konferenci včetně účasti na večerním programu), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku 2 vstupy Super zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
  • prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
  • registrace na konferenci bude uzavřena 7.9. 2016, v případě potřeby změny, je možné vyhovět pouze do tohoto data
  • prosíme o úhradu všech poplatků do 9.9. 2016, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo neuhrazenou registraci včetně ubytování stornovat

 

Partnerství

  • konferenci podporují 4 Hlavní partneři a 40 Partnerů 
  • každá společnost, která se stala partnerem konference má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
  • Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy Super zdarma
  • Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře
  • partnerům garantujeme ubytování v Parkhotelu Plzeň při registraci do 31.7.2016
  • v registračním formuláři prosím nezapomeňte zvolit v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner pozici Partner
  • kontaktní osobou pro komunikaci s partnery ve věcech produkce a administrativy je Michaela Šiplová, siplova@pemcom.cz, +420 723 870 590
  • výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství

Stavba výstavních stánků

  • stánky partnerů - foyer a Big Hall
  • přednáškový program konference - sál CONFERENZA
  • velikost výstavního prostoru: 2,5x 2m
  • vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2 židle
  • termín přípravy stánků: středa 14.9. 2016 od 17:00
  • vstup do konferenčního sálu: středa 14.9. 2016 od 17:00
  • uzavření prostor pro přípravu: středa 14.9.2016 ve 23:00
  • vlastní vybavení: prodlužovačka
  • POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena ve středu 14.9. 2016 do 23:00 hodin!

 

Roll-up v hlavním sále

  • každý Partner má právo na umístění 1ks roll-upu v přednáškovém sále CONFERENZA
  • termín dodání: středa 14.9. 2016 do 21:00 hodin
  • jiné nosiče (plachty, desky, vlajky apod.) nebudou v přednáškovém sále ani v jiných prostorách hotelu umístěny

 

Vklad materiálů do tašek pro účastníky

  • termín dodání materiálů: nejpozději středa 14.9. 2016 do 18:00 - v případě dodání materiálů později NENÍ možné zařadit materiály ke kompletaci!!!
  • počet: 400ks
  • materiály je možné dodat následujícími způsoby:
  1. zaslat na adresu hotelu s doručením v termínu od 7.9. 2016 do 14.9. 2016, zásilka musí být označena "KONFERENCE KKTS 15.9.2016"
  2. předat na místě produkci ve středu 14.9. 2016 do 18:00 hodin

 

Přednáška

  • všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
  • všechny prezentace v sále CONFERENZA budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
  • požadovaný formát: ppt 
  • termín dodání přednášek: úterý 13.9. 2016
  • adresa dodání přednášek: siplova@pemcom.cz

 

Produkci akce zajišťuje:

PEM Communication s.r.o.

Lužná 716/2, 160 00 Praha 6

IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městakým soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017

Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500

 

Kontaktní osoby:

Michaela Berkovcová, produkce (registrace, ubytování), berkovcovam@pemcom.cz, +420 724 599 951

Michaela Šiplová, produkce (administrativa, produkce v místě akce, komunikace s partnery), siplova@pemcom.cz, +420 723 870 590

Eva Špindlerová, jednatelka (partnerství), spindlerova@pemcom.cz, +420 777 871 591